• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

En fråga...?

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
jag får ofta frågan om jag vill låna ut pengar och få tillbaks dessa måndagen efter helgen, ibland dubbelt upp tillbaks.. Hur många av er lånar ut till andra på detta forum? Bara nyfiken då personerna ofta säger de lånat av andra här på forumet och betalat tillbaks lånet... Hur ser ni på detta? Jag har inte lånat ut pengar men undrar hur ni andra gjort??
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Har aldrig fått frågan , men jag kan inte låna ut pengar ändå fullt upp att få det att flyta själv.
men det kan väl inte vara så många här som kan låna ut själva då de flesta har bekymmer med pengar
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Har aldrig får frågan heller... Har inget att låna ut,det känns som fel forum att fråga oss som hänger här ;-). Är det andra medlemmar här som frågar eller vilka..?
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Inte fått frågan och skulle inte låna ut, även om jag nu skulle haft utrymme till det. Det är inte därför vi är här (och det lär strida mot forumets regler).
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Låter lite konstigt med tanke på att de flesta verkar behöva pengar i detta forum och kanske inte har utrymmet att låna ut.
Skulle jag kunna skulle jag hjälpa alla jag kunde så ingen behövde lida som många av oss gör...även om det är självförvållat men vi är människor vi också.
 

raz2015

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
14 Maj 2015
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag fick detta .
Vilket skämt :)


Hej skulle du vara intresserad av ett swishlån om du får det dubbla tillbaka imorgon eftermiddag ? Med vänlig hälsning,
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Låter lite konstigt med tanke på att de flesta verkar behöva pengar i detta forum och kanske inte har utrymmet att låna ut.
Skulle jag kunna skulle jag hjälpa alla jag kunde så ingen behövde lida som många av oss gör...även om det är självförvållat men vi är människor vi också.

Fast oavsett om man vill hjälpa, hur ser du till att inte bli blåst på pengarna? Även om den som lånar vill göra rätt för sig är det kanske så att om man letar privatlån på ett sådant här ställe så finns det viss risk att det blir strul med återbetalningen, och vem får i så fall först betalt; du eller alla andra lån som gått till inkassobolag?
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Menade mer i den bästa av världar så behövde ingen vara här. Jag vet, orealistiskt.
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Har aldrig får frågan heller... Har inget att låna ut,det känns som fel forum att fråga oss som hänger här ;-). Är det andra medlemmar här som frågar eller vilka..?
Jag har fått frågan från andra medlemmar... Känns konstigt har inga pengar o låna ur och speciellt inte till nån man inte känner...
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har fått frågan om jag kan byta med Seqr men kunde inte då jag inte hade något att byta med och kommer inte att göra det om jag nu får pengar. Tycker det är bättre att banta ner skulden, är i den härliga sitsen nu att jag inte har några aktiva smslån längre inget inkasso heller och och vill att det ska förbli så. Har haft jämkning det senaste året tycker det är bättre för mig att få lite mer varje månad än en klumpsumma i juni.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp